Predaj 22 bytov v projekte Nový Martin – úspešná marketingová stratégia
V projekte Nový Martin sme navrhli a zrealizovali komplexnú marketingovú stratégiu, ktorá spojila presne cielenú online reklamu a výraznú offline podporu.
Našim cieľom bolo efektívne nájsť záujemcov o nové byty a pozemky v Martine – a výsledky potvrdili úspešnosť celého plánu.Online reklama – Google & Meta kampane
Zacielili sme na publikum kombináciou správania a zámeru:
Ľudí vyhľadávajúcich byty Martin, pozemky Martin a súvisiace kľúčové frázy cez Google Ads.
Publikum na Facebooku a Instagrame so záujmom o bývanie a developerské projekty v regióne Martin.
Výsledky online kampaní:
Viac ako 150 získaných formulárov (leadov)
Celková investícia do reklamy: 800 €
Cena za lead približne 5,33 €
22 predaných bytov vďaka kampani