Spolupráca s klientom Kern bola komplexným brandingovým projektom, v ktorom sme od základov vytvorili a rozvinuli vizuálnu aj obsahovú identitu značky. Naším cieľom bolo postaviť značku, ktorá bude pôsobiť sebavedomo, profesionálne a zapamätateľně – v online aj offline priestore.
Vizuálna identita od nuly
Na začiatku sme vytvorili kompletný branding vrátane:
Loga a logotypu
Farebnej identity a typografie
Komunikačnej pozície značky – tón komunikácie, štýl, kľúčové hodnoty
Značka Kern tak získala jasnú, konzistentnú vizuálnu aj významovú líniu, ktorú sme následne implementovali naprieč všetkými kanálmi.
Fyzická prítomná – dizajn priestorov a outdoor
Značka žije aj v offline svete – a v prípade Kern sme sa postarali o to, aby bola viditeľná, atraktívna a zapamätateľná
Dizajn bannerov a loga pre kamennú prevádzku
Polepy výkladov (exteriér), ktoré zachytia pozornosť už z ulice
Polepy v interiéri – informačné a dekoračné prvky, ktoré posilňujú brand experience
Tlačoviny a billboardová kampaň
V rámci offline marketingu sme navrhli a zrealizovali:
Rozšírenú letákovú kampaň – vytvorili sme 4 varianty vizuálov a rozdali sme 5 000 kusov cielene v Bratislave a okolí
Billboardová kampaň* – pripravili sme 2 hlavné vizuály a zabezpečili umiestnenie 4 billboardov v strategických lokalitách Bratislavy
Cieľom bolo výrazné zviditeľnenie značky v offline priestore, oslovenie miestneho publika a podpora rozbehu novej identity.
Online prezentácia a obsah
Brand sme rovnako dôsledne preniesli do online priestoru, kde sme pre Kern zabezpečili:
Správu sociálnych sietí – plánovanie, copywriting, publikovanie
Grafiku a vizuály na mieru – statické posty, animácie, stories, bannery
Postprodukciu fotografií a videí – pre konzistentný vizuálny štýl a vysokú kvalitu výstupov
Každý výstup – či už ide o print alebo digital – vychádza z jednotnej brand stratégie a podporuje zapamätateľnosť značky.