Kern – Vizuálna Identita a Multikanálová Prezentácia Značky

Spolupráca s klientom Kern bola komplexným brandingovým projektom, v ktorom sme od základov vytvorili a rozvinuli vizuálnu aj obsahovú identitu značky. Naším cieľom bolo postaviť značku, ktorá bude pôsobiť sebavedomo, profesionálne a zapamätateľně – v online aj offline priestore.


Vizuálna identita od nuly

Na začiatku sme vytvorili kompletný branding vrátane:

 ⁠Loga a logotypu

Farebnej identity a typografie

Komunikačnej pozície značky – tón komunikácie, štýl, kľúčové hodnoty

Značka Kern tak získala jasnú, konzistentnú vizuálnu aj významovú líniu, ktorú sme následne implementovali naprieč všetkými kanálmi.


Fyzická prítomná – dizajn priestorov a outdoor

Značka žije aj v offline svete – a v prípade Kern sme sa postarali o to, aby bola viditeľná, atraktívna a zapamätateľná

Dizajn bannerov a loga pre kamennú prevádzku

Polepy výkladov (exteriér), ktoré zachytia pozornosť už z ulice

Polepy v interiéri – informačné a dekoračné prvky, ktoré posilňujú brand experience


Tlačoviny a billboardová kampaň

V rámci offline marketingu sme navrhli a zrealizovali:

 ⁠Rozšírenú letákovú kampaň – vytvorili sme 4 varianty vizuálov a rozdali sme 5 000 kusov cielene v Bratislave a okolí

Billboardová kampaň* – pripravili sme 2 hlavné vizuály a zabezpečili umiestnenie 4 billboardov v strategických lokalitách Bratislavy

Cieľom bolo výrazné zviditeľnenie značky v offline priestore, oslovenie miestneho publika a podpora rozbehu novej identity.


Online prezentácia a obsah

Brand sme rovnako dôsledne preniesli do online priestoru, kde sme pre Kern zabezpečili:

Správu sociálnych sietí – plánovanie, copywriting, publikovanie

Grafiku a vizuály na mieru – statické posty, animácie, stories, bannery

Postprodukciu fotografií a videí – pre konzistentný vizuálny štýl a vysokú kvalitu výstupov

Každý výstup – či už ide o print alebo digital – vychádza z jednotnej brand stratégie a podporuje zapamätateľnosť značky.

konzultácia